Повернення та обмін товару
Щоб отримати право на повернення, товар повинен бути в тому ж стані, в якому ви його отримали, не ношений і не використаний, з бірками і в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться чек або підтвердження покупки.
Щоб здійснити повернення, ви можете зв'язатися з нами за адресою best.shop.melos@gmail.com або заповніть форму нижче на цій сторінці.
Зверніть увагу, що повернення потрібно надсилати на наступну адресу:
ТК “Нова пошта”, м.Одеса, відділення №13. Отримувач: Лоборчук Микита Володимирович, +38 (066) 405-82-43
Якщо ваше повернення буде прийнято, ми надішлемо вам етикетку для зворотної доставки, а також інструкції про те, як і куди відправити посилку. Товари, надіслані нам без попереднього запиту на повернення, не будуть прийняті.
Ви завжди можете зв'язатися з нами з будь-яким питанням щодо повернення за адресою best.shop.melos@gmail.com.
Обмін товару
Найшвидший спосіб гарантувати, що ви отримаєте те, що хочете, - це повернути товар, а після того, як повернення буде прийнято, зробити окрему покупку для нового товару.
Ви маєте право скасувати або повернути замовлення протягом 14 днів з будь-якої причини і без пояснення причин. Як зазначено вище, товар повинен бути в тому ж стані, в якому ви його отримали, не ношений і не використаний, з бірками і в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться чек або підтвердження покупки.
Повернення коштів
Ми повідомимо вас, як тільки отримаємо та перевіримо ваше повернення, і дамо вам знати, чи було схвалено відшкодування чи ні. Якщо відшкодування буде схвалено, ви отримаєте автоматичне відшкодування на ваш початковий спосіб оплати протягом 10 робочих днів.
Будь ласка, пам'ятайте, що ваш банк або компанія, що обслуговує кредитну картку, також може витратити деякий час на обробку та відправку відшкодування.
Якщо з моменту схвалення вашого повернення пройшло більше 15 робочих днів, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою best.shop.melos@gmail.com.
Пошкодження та проблеми
Будь ласка, перевірте своє замовлення при отриманні і негайно зв'яжіться з нами, якщо товар несправний, пошкоджений або якщо ви отримали не той товар, щоб ми могли оцінити проблему і виправити її.
Винятки / товари, що не підлягають поверненню
На жаль, ми не приймаємо повернення на товари, з розпродажу та подарункові картки. Будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою best.shop.melos@gmail.com, або іншим зручним способом зазначеним на сторінці “Контакти” якщо у вас є питання або сумніви щодо вашого конкретного товару.