Пн-нд
Без вихідних

Правила доставки

Політика доставки магазину melos.com.ua:

Способи та вартість доставки:

Умови доставки у відділення ТК "НОВА ПОШТА"

Вартість доставки - від 60 грн.
Термін доставки: 1-6 робочих днів

Вартість доставки однієї одиниці товару залежить від ваги, габаритних розмірів товару, відстані між місцем відправки та доставки, оголошеної вартості, способу доставки, виду оплати (післяплатою або оплата тільки за доставку), способу оплати (готівкою або безготівковим способом), додатковим пакуванням, платним зберіганням або з інших причин, зазначених на сайті транспортної компанії.

Розрахувати точну вартість доставки самостійно можна на офіційному сайті ТК "НОВА ПОШТА" https://novaposhta.ua/delivery

Умови доставки:

Коли замовлення надійде до вашого населеного пункту, вам надійде повідомлення про надходження замовлення.

Отримати замовлення можете після отримання SMS про прибуття посилки.

Замовлення безкоштовно зберігається у відділенні ТК "НОВА ПОШТА" протягом 5 днів. Якщо термін безкоштовного зберігання добігає кінця і ви не отримуєте замовлення - воно повертається до продавця. Більш детально можете ознайомитися на сторінці “Повернення та обмін товару

Умови доставки в поштомат ТК "НОВА ПОШТА"

Вартість доставки - від 50 грн.
Термін доставки: 1-8 робочих днів 

Вартість доставки однієї одиниці товару залежить від ваги, габаритних розмірів товару, відстані між місцем відправки та доставки, оголошеної вартості, способу доставки, виду оплати (післяплатою або оплата тільки за доставку), способу оплати (готівкою або безготівковим способом), додаткового пакування, платного зберігання або з інших причин, зазначених на сайті транспортної компанії.

Розрахувати точну вартість доставки самостійно можна на офіційному сайті ТК "НОВА ПОШТА" https://novaposhta.ua/delivery

Умови доставки:

Доставка здійснюється по всій території України (крім тимчасово окупованих територій)

Коли замовлення надійде до вашого населеного пункту, вам надійде повідомлення про надходження замовлення.

Замовлення зберігається в поштоматі ТК "НОВА ПОШТА" протягом 3 календарних днів. Якщо ви не встигнете забрати своє замовлення, товар буде переміщено до найближчого відділення і тільки після цього товар повернеться до продавця. Більш детально можете ознайомитися на сторінці “Повернення та обмін товару

У поштомат доставляємо товар вартістю до 10 000 грн, вагою до 20 кг та/або об'ємом до 40х60х30 см.

У поштоматах можна отримати тільки повністю передплачені замовлення.

Отримати замовлення можна в будь-який час після отримання SMS про прибуття посилки. Якщо на момент видачі поштомат не працює - зверніться до контакт-центру "Нової Пошти"

Якщо трапилася нестандартна ситуація: не відкривається комірка, забули/ загубили код відкриття, не встигли забрати протягом 3-х днів тощо. - також звертайтеся до контакт-центру "Нової Пошти" за номером 0 800 500 609. Дзвінки за тарифами Вашого оператора.

Умови доставки до відділень Укрпошти

Вартість доставки: від 50 грн.
Термін доставки: 1-9 робочих днів.

Вартість доставки залежить від ваги та габаритних розмірів посилки, відстані між місцем відправлення та доставки, оголошеної вартості, способу оплати (готівкою або безготівковим розрахунком), а також додаткових послуг, зазначених на офіційному сайті Укрпошти.

Розрахувати точну вартість доставки можна самостійно на сайті Укрпошти: ukrposhta.ua.

Умови доставки:

Доставка здійснюється по всій території України (за винятком тимчасово окупованих територій).

Коли замовлення прибуде до вашого відділення, ви отримаєте SMS або повідомлення на email про його надходження.

Отримання замовлення:

Забрати посилку можна у години роботи відділення. Графік роботи відділення можна перевірити на сайті або через контакт-центр.

При отриманні післяплати сплачується додатковий тариф за пересилання коштів продавцю.

Якщо посилка загублена, пошкоджена або виникли інші проблеми, звертайтеся до контакт-центру Укрпошти за номером: 0 800 300 545. Дзвінки безкоштовні з номерів українських операторів.

Отримання та огляд замовлення

Для отримання замовлення необхідно мати при собі документ, що посвідчує особу.

Дані одержувача повинні відповідати даним, зазначеним при оформленні замовлення.

При отриманні замовлення ви маєте право і зобов'язані повністю перевірити цілісність товару, відсутність дефектів, комплектацію, зовнішній вигляд, відповідність замовленню. У тому числі якщо доставку здійснює кур'єр.

На що звернути увагу:

У разі виявлення пошкодження товару, дефектів, неповної комплектації або невідповідності замовлення необхідно відмовитися від його отримання, вказавши в заяві про повернення причину відмови дефект (за наявності дефектів).

Служба доставки не здійснює підключення, інструктаж, установку або налаштування техніки, що доставляється.

Перевірка комплектації та наявність зовнішніх дефектів у виробі проводиться покупцем у присутності представника кур'єрської служби.

Комплектація товару визначається його описом або керівництвом з експлуатації. Підтвердженням відсутності претензій до зовнішнього вигляду і якості товару є підпис покупця в документах про оплату.

У разі виникнення питань при прийнятті та поверненні товару, рекомендуємо зв'язатися з продавцем, зазначеним у розділі "Контакти".

Відстежити замовлення

Відстежити своє замовлення, якщо ви обрали для доставки ТК "НОВА ПОШТА", можете на офіційному сайті за посиланням: https://tracking.novaposhta.ua/#/uk

Більш детально ознайомитись з тарифами ТК "НОВА ПОШТА", можете на офіційному сайті за посиланням: https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Dodatkovi_poslygi.pdf